پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید نمایندگان شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

بازدید نمایندگان شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/11/04

با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور حوزه انرژی پارک علم و فناوری خراسان، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور حوزه انرژی پارک علم و فناوری خراسان، نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

ساناز حسینیان نژاد، رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر دستاوردهای این مجموعه تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان به عنوان یک مجموعه تسهیلگر برای شرکت‌ها و از طرفی با نقش حاکمیتی به عنوان ناظر بر عملکرد و ارزیاب پروژه‌ها قصد دارد برای رفع نیازهای فناورانه صنایع بزرگ کشور گام‌های موثری بردارد.

در ادامه این جلسه به بررسی مزیت‌های عقد قرارداد با حوزه فناوری و همچنین روش‌های تعامل بین پارک علم و فناوری خراسان و  شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران پرداخته و به ابهامات موجود پاسخ داده شد.

همچنین محمد جواد زارعی، مدیر پردیس فناوری‌های انرژی پارک علم و فناوی خراسان ضمن معرفی خدمات این پردیس به ارائه محصولات و دستاورهای شرکت‌های مرتبط با حوزه صنایع شیمیایی پرداخت.

شایان ذکر است در این بازدید ضمن معرفی ظرفیت کل شرکت‌های عضو، از نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری خراسان بازدید به عمل آمد.

در این نمایشگاه 12 شرکت عضو پردیس فناوری‌های جامع و انرژی در حوزه صنایع شیمیایی به ارائه دستاوردها و خدمات خود پرداختند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه عبارتند از:

صدرا ماهان پارسیان، طراحی و ساخت شیرآلات صنعتی پیشرفته  

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی،  توسعه تجهیزات گردان پیشرفته فرنام _فاردکو،  

پمپ های صنعتی سانتریفوژ  فشار بالا دو ر و دما بالا، کمپرسور  پترو آویژه توس،  

طراحی، ساخت و تامین تجهیزات دوار مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی  پدیده انرژی پارسیان

طراح و سازنده انواع عملگر و سیستم کنترل در شیرهای صنعتی سیما طراحان مبتکر توس

کنترل ولو کرایوژنیک (شیرآلات صنعتی خودکار مافوق سرد) نواوران مبتکر صنعت پارت

تولید قطعات مکانیک ثابت و دوار پشتیبانی صنایع دیار شرق  

شیرآلات نفت و گاز  فناوری برتر ابزاردقیق

مهندسی پایش صنعت سناباد

تولید تجهیزات پمپ و کمپرسور یکتا کارامدان توسعه آریا

ساخت ماشین آلات تولید اتوماتیک بصورت سفارشی پیشرو سازه پیوند بارثاوا

تولید انواع چسب های اپوکسی و ضدخوردگی و قطعات فایبر گلس خاص

دانلود پیوست خبر ایمان شریعت ایمان شریعت ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.